Lost or Stolen

ប្រសិនបើបងបាត់កាត បងអាចផ្អាកដំណើរការកាតរបស់បងបាន តាមរយៈ BROWN Coffee App ឬវេបសាយរបស់ប្រោន។ នៅពេលដែលបងផ្អាកដំណើរកាតរបស់បង ទឹកប្រាក់ និងពិន្ទុនៅក្នុងកាត នឹងមិនអាចប្រើប្រាស់បានឡើយ រហូតដល់បង​ដាក់​ឲ្យ​កាតនេះដំណើរការឡើងវិញនៅពេលក្រោយ។

If your card is lost or stolen, you can deactivate it by using the BROWN Coffee App or the BROWN Website. Once you deactivate your card, your balance and points will be freezed so you may later activate if you find your card.

ក្នុងករណីបងមិនអាចស្វែងរកកាតរបស់បងឃើញ​វិញទេ បងអាចបង្កើតគណនីថ្មីមួយទៀត (Renew) ជាមួយកាតថ្មី។ នៅពេលដែលបងបង្កើតថ្មីតាមរយៈ Renew ទឹកប្រាក់ និងពិន្ទុនៅក្នុងកាតចាស់របស់បង នឹងចូលក្នុងកាតថ្មីដោយស្វ័យប្រវត្តិ។ សូមអនុវត្តតាមការណែនាំក្នុងវិដេអូខាងក្រោម ឬស្វែងរកជំនួយពីក្រុមការងារប្រោន នៅក្នុងសាខាណាមួយក៏បាន។

If you cant find your card, you may purchase a new one to renew your account. The balance and points in your previous card will be transfered onto your new card. Please follow instruction in the video or come on in to any participating BROWN stores and we’ll help you out.

 

-